Android 15 kodlarında, Bluetooth için yeni bir özelliğin yer aldığı tespit edildi. Bu yeni özellik, Bluetooth'un otomatik olarak açılmasını sağlayacak.
Webtekno'nun haberine göre; kodlarda tespit edilen yeni özellik, Bluetooth bağlantısının kapatıldıktan 24 saat sonra, otomatik olarak aktifleştirilmesini sağlayacak. Böylelikle kullanıcılar, Bluetooth'u açmayı unutmuş olma gibi bir durumla karşı karşıya kalmayacaklar. Şunu da söylemeden geçmeyelim, bu özellik sadece Android 15'e özel olmayabilir. Eski sürümler de bu özellikten faydalanabilirler. Ancak şu an için bu konuda bilgiye sahip değiliz.
Bu özelliğin şöyle bir dezavantajı var. Bluetooth'un sürekli açık olması, batarya tüketiminin artmasına yol açacaktır. Bu da daha az kullanım süresi demek. Bakalım Google, bu noktada nasıl bir şeyler planlıyor...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2024.04.06 09:55