Amasya'da yolcu otobüsünde 3 kilogram külçe altın ele geçirildi.
İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılıkla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, ihbar üzerine bir yolcu otobüsünü kent girişindeki kontrol noktasında durdurdu.
Otobüsteki yolculardan B.D'nin üzerinde, 6 parça halinde 3 kilogram külçe altın bulundu.
Gözaltına alınan zanlının emniyetteki işlemleri devam ediyor.
Kaynak: AA
Güncel, 2024.03.07 18:53