UEFA Avrupa Gençlik Ligi'nde Altınordu U19 takımı Play-Off Turu'nda İspanyol ekibi Atletico Madrid'e 2-0 mağlup oldu. Altınordu bu sonuçla UEFA Avrupa Gençlik Ligi'ne veda etti.
Savaş Serdar'ın yaptığı özel açıklamalar şu şekilde :
"Çok üst düzey bir mücadele oldu. Atletico da böyle bir mücadele beklemiyordu. Müsabaka kalitesi anlamında çok üst düzey olduğu için UEFA'nın takdirini aldık. Maçın hakemini değerlendirmek yanlış olur. Hakem izin verdiği ölçüde oynayan bir takımız. Başarılı bir performans ortaya koyduk. UEFA'nın bu organizasyonunda 2 kulüp vardı. Biri Zürich biri de bizdik. Onlar veda etti, biz kalmıştık. Bu turu oynayan tek Türk takımıyız. Şanssız şekilde turu kaybettik. Sonuç odaklı değiliz. Oyuncularımız açısından, gelişim konusunda iyi bir maç oldu. Birçok kulüple işbirliği içindeyiz. Bu maç farklı bir tecrübe kattı sporcularımıza. Organizasyon açısından da iyiydi. Buraya kadarmış. Bundan sonrası için de hazırlıklara devam edeceğiz. İnşallah daha iyi yerlere geleceğiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.09 17:20