Bursa Valiliği'nin uzun süredir kentin çeşitli noktalarında sürdürdüğü jeotermal çalışmaları sonuç vermeye başladı. Açılan kuyulardan elde edilen sıcak su kaynaklarını dağıtmaya başlayan Valilik, bu kapsamdaki ilk protokolü Almira Otel ile imzaladı.
Bursa Valiliği ile Almira Hotel arasındaki protokole Vali Şahabettin Harput ile Almira Otel Genel Müdürü Ersin Yazıcı imza attı. Yapılan protokole göre; Almira Otel sıcak su hattının döşenmesini üstlendi ve termal suyu hem enerji hem de termal alanında kullanmayı hedefliyor.
Almira Hotel TERMAL olarak hizmet vermeye başladı.
Termal Suyun vanasını Başbakan Yardımcısı ve Devlet Bakanı Ali BABACAN, Bursa Valisi Şahabettin Harput ve Ersin Yazıcı birlikte açtılar.
Almira Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Almira Hoteli Genel Müdürü Ersin Yazıcı; Almira Hotel olarak 24 yıldır bu anı beklediklerine dikkat çekerek, son dönemlerde Bursa'da gerçekleşen turizm yatırımları çerçevesinde 2013 sonunda 15 ile 17 otel yatırımının tamamlanacağını ve 7 bin yatağın üzerine 3 bin ila 3 bin 500 yatak ilave edileceğini vurguladı. Bursa turizmini bugüne kadar iş turizminin sırtladığını kaydeden Yazıcı, "Bu kadar yatak kapasitesinin gelmesiyle birlikte Bursa turizminin çeşitlenmesi gerektiği bunun da kongre, termal, iş turizmi dalları ile zenginleşeceğini belirtti. Bu anlamda tüm otelciler adına Sn. Valimiz Şahabettin Harput'a teşekkür ediyorum. Çünkü termal ile atılan bu imza bu çeşitliliği Bursa'ya kazandıracak ve beraberinde bir çok potansiyeli getirecektir." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2012.03.15 16:33