Almanya Şansölyesi Angela Merkel ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, Gaziantep'e geldi.
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nu taşıyan Anauçağı saat 16.35'te GaziantepHavalimanı'na indi. Ardından Almanya Başbakanı Angela Merkel'in uçağı iniş yaptı. Merkel ve Davutoğlu'nu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Gaziantep Valisi AliYerlikaya, Gaziantep Büyükşehir belediye Başkanı Fatma Şahin ile çok sayıda protokol üyesi, sivil toplum örgütü temsilcileri ile Suriyeli çocuklar karşıladı. Merkel ve Davutoğlu'na burada Suriyeli çocuklar çiçek verdi.
Almanya Başbakanı Angela Merkel, Davutoğlu, AB Konseyi Başkanı Donald Tusk ve AB Komisyonu Birinci Başkan Yardımcısı Frans Timmermans ile Nizip ilçesindeki çadır kentte kalan Suriyelileri ziyaret edecek
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.04.23 17:55