Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı Hamza Yerlikaya'yı ziyaret etti.
Yerlikaya'nın Gençlik ve Spor Bakanlığı'ndaki makamında gerçekleşen ve yaklaşık bir saat süren görüşmede ikili, gündeme ilişkin konular üzerinde istişarelerde bulundu.
Ali Koç, amatör branşlara verilen desteklerden dolayı Gençlik ve Spor Bakanlığı'na teşekkür etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.04 11:32