Alex de Souza, Fenerbahçe'den ayrılışının ikinci yıl dönümünde sarı lacivertli taraftarları duygulandıran bir mesaj yayınladı.
Fenerbahçe'den 1 Ekim 2012 tarihinde ayrılan sambacının Instagram hesabından paylaştığı fotoğraf sevenlerini duygulandırdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.01 18:00