Brezilyalı yıldız Alex de Souza, UEFA Avrupa Ligi'nde yarı finale kalan eski takımı Fenerbahçe'yi kutladı.
Twitter'da, maç başlamadan önce, "Başarılar Fenerbahçem" yazan Alex, zaferi, "Tebrikler Fenerbahçem. Bravo Caner" diye kutladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.12 10:46