Alessandra Ambrosio, Dünya Kupası kapsamında, Moskova'da oynanan Brezilya-Sırbistan maçını izlemeye gitti.
Alessandra Ambrosio, Dünya Kupası kapsamında, Moskova'da oynanan Brezilya-Sırbistan maçını izlemeye gitti. Brezilyalı model, dün gerçekleşen karşılaşma öncesi, şehirdeki Kızıl Meydan'da poz verdi.
Ambrosio'nun "Rusya'dan sevgiler..." notunu düştüğü karesi, beğeni yağmuruna tutuldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.06.28 08:42