Seferihisar Eski Orhanlı Köyü'nde ilginç iftar...
Bir okulla birlikte Orhanlı Köyü'nde iftara katılan Seferihisar Belediye Başkanı Tunç Soyer, ilginç görüntülerle karşılaştı. Yaklaşık 200 kişinin katıldığı iftar yemeğinde Orhanlı Köyü kadınları yemekleri tarafından imece usulüyle hazırlandı. Köy camisinin restorasyonunun henüz yapılması nedeniyle akşam ezanı, emekli imam Nadir Ulucenk tarafından bir tepeye çıkarak okundu. Seferihisar Belediye Başkanı Tunç Soyer köyün camisinin restorasyonuna Ağustos ayı içerisinde başlamayı planladıklarını söyledi.
Emekli imam tepeye çıkarak akşam ezanı okudu... Seferihisar Eski Orhanlı Köyü'nde restorasyonu tamamlanan ve kısa süre sonra farklı bir eğitim anlayışıyla açılacak olan Doğa Okulu, 28 Temmuz 2013 akşamı iftar yemeğine ev sahipliği yaptı. Orhanlı Köyü kadınları tarafından imece usulüyle yemekler hazırlandı. İftar yemeğine 200 kişi katıldı. İftar öncesi emekli imam Nadir Ulucenk bir tepeye çıkarak akşam ezanını okudu ve iftar açıldı
Başkan Soyer'den cami müjdesi
Seferihisar Belediye Başkanı Tunç Soyer, "Nadir hocamız akşam ezanını okudu. En çok önemsediğimiz ve üyesi bulunduğumuz Sakin Şehirler Birliği'nde de çok önemli bir yer tutan geleneklerimizi, göreneklerimizi gün yüzüne çıkartmak, onların yaşamasını sağlamak anlamında da muhteşem bir iş oldu. Bu mübarek Ramazan gününde hep birlikte böyle keyifli bir akşam yaşarken, köylülerimize de bir müjde vermek istiyorum. Köyümüzün camisinin restorasyonuna ağustos ayı içerisinde başlamayı planlıyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.07.30 12:46