TARİHİNDE ilk kez Ziraat Türkiye Kupası'nı müzesine götüren Akhisarspor'un bayrağı, İstanbul Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.
10 gün boyunca bayrağın köprüde dalgalanacağını belirten yeşil-siyahlı kulüp başkanı Hüseyin Eryüksel, "Kupa şampiyonluğu yaşayan tüm Akhisarsporlular'a armağan olsun. Onlara ne yapsak azdır" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.06.24 19:54