Trabzonspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, Gaziantepspor'a 3-2 yenildikleri maçın ardından konuştu.
Müsabaka sonrası yayıncı kuruluşa konuşan Mustafa Akçay, şunları söyledi:
"2. yarı oyunu forse ettik. Bosingwa'nın pozisyonu penaltı olabilirdi. 2. yarıdaki oyundan memnunum.
Deplasmanlarda konsantrasyonumuz düşük. Bu böyle devam etti. Telafi edecek maçlarımız var.
Lazio maçı da çok önemli. Orada motivasyonumuz daha farklı. Daha iyi oynayacağız."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.08 22:07