AK Parti Bursa İl Başkanlığının, Şehreküstü Seçim Ofisi açılışı gerçekleştirildi.
SİMLANUR İNCE - HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
AK Parti Bursa İl Başkanlığının, Şehreküstü Seçim Ofisi açılışı, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, 1. Bölge 1. Sıra Milletvekili adayı Efkan Ala ve Sanayi ve Teknoloji Bakanı AK Parti Bursa 2. Bölge 1. sıra Milletvekili adayı Mustafa Varank'ın katılımlarıyla gerçekleştiriliyor.
Gerçekleştirilen açılışa, Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Osmangazi Belediye Mustafa Dündar, AK Parti Bursa İl Başkanı Davut Gürkan, AK Parti Bursa Milletvekili adayları, AK Parti Bursa ilçe başkanları katıldı.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı, Bursa 2. Bölge 1. Sıra Milletvekili adayı Mustafa Varank'ın konuşmasından satır başları şöyle;
Bugün 14 Mayıs'a kadar inşallah ışıkları hiç sönmeyecek. Gece gündüz vatandaşlarımıza doğruyu anlatmak onlara önümüzdeki dönemde neler yapacağımızı ifade etmek için açacağımız seçim irtibat bürosunun kurdelesini kesmek üzere sizlerin huzurundayız. Bizler 21 yıldır bu ülkede taş üstüne taş koymadık. Siz değerli kardeşlerimizin layık olduğu hizmetleri sizlerle buluşturmanın bu ülkeye çağ atlatacak yatırımları bu ülkeye kazandırmanın derdindeyiz. Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz.
"BURSALI HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LAYIK"
Şimdiye kadar yaptıklarımız, bu ülkeye kazandırdıklarımız sizlerin malumu sadece Bursa'ya şu 21 yılda 175 milyar liralık yatırım yaptık. Altyapıdan otoyollara, şehir hastanelerinden üniversitelere, bu şehri hizmetlerle buluşturduk. Ama biz biliyoruz ki bunlar yeterli değil. Bursalı her şeyin en güzeline daha fazlasına layık ve önümüzdeki dönemde bu şehri kalkındırmak, Bursa'nın marka değerini yükseltmek için neler yapmamız gerektiğini, hangi plan, projeleri uygulamamız gerektiğini de gayet iyi biliyoruz. Ve bunun için de sizlerle beraber yol yürümeye devam etmek istiyoruz.
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, Bursa 1. Bölge 1. Sıra Milletvekili adayı Efkan Ala'nın konuşmasından satır başları şöyle;
Bursalıyım çoktan beri ama Palandöken'le Uludağ kardeş Palandöken'le Uludağ bir arada. Palandöken'le Uludağ Tayyip Erdoğan'ın AK Parti'nin arkasında iki yüce olarak durdu öyle değil mi? Onun için Bursa sokaklarında dolaşan bu otomobil Gemlik ve Erzurum'da da olta olarak bir yola çıksın. Işte gidiyor. Ve önümüzdeki günlerde bir hafta sonra da orada olacak. Gerçekten gurur duyuyoruz.
AK Parti Bursa İl Başkanı Davut Gürkan'ın konuşmasından satır başları şöyle;
Biz AK Parti olarak 21 yıldan beri bu ülke için çok güzel hizmetler yaptık. Ama en güzel hizmetimiz çok şükür ki biz bütün vatandaşlarımızın Türkiye Cumhuriyeti'nde olan bütün vatandaşlarımızın hem özgüvenini hem konforunu Allah'a çok şükür yükselttik. Bizim yapmış olduğumuz hizmetlerle ne kadar övünsek, ne kadar gurur duysak azdır. AK Parti mensupları olarak da her zaman hizmete hazır ve daim olduk ve hizmet etmeye de hep gayret ettik. Yaptığımız hizmetlere baktığımız zaman hangi birini eğer eksik veya yok saymaya kalktığımız zaman her birimizin konforu eksik kalır. Milletimize hizmet etme azmiyle ve şerefiyle çalıştık. Bundan sonra da bütün derdimiz hizmet etmek. Vatandaşımızın yanında olmak. Kaosun yanında değiliz. Vatandaşımız da milletimiz de Allah'ın izniyle 14 Mayıs'ta takdir hakkını kullanarak teveccühünü göstererek önümüzdeki yolu bizlere göstermiş olacak.
"YAPTIĞIMIZ İŞLER GÜNEŞ GİBİ"
Değerli kardeşlerim, şimdi bu konularda AK Parti'nin muhalefet bile artık o noktaya geldi ki evet, Bizler sahipleniyoruz diye tweet atmaya başladılar şimdi. Yani yaptığımız işler güneş gibi. Onun için kimse inkar edemez hale geldi. Önce yok saydılar sonra gözleri kamaştı. Sonra da biraz alışınca gördüler ve değerli kardeşlerim artık inkar edemez hale geldiler. Ama önümüzde bir dönem var. Beş yıllık bir dönem.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ın konuşmasından satır başları şöyle;
Bugün seçim irtibat büromuzun açılışı için kıymetli bakanlarımıza, il başkanımıza milletvekillerimizle buradayız. Aslında bu bir sembolik açılıştır. Nihayetinde bugün itibariyle seçime sadece 15 gün var. Türkiye'nin geçirdiği süreçleri biliyorsunuz. Allah'a hamdolsun. Içeriden ve dışarıdan türlü türlü zorluklara rağmen 20 buçuk yıldır hatta Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde ülkemizde de şehrimizde de çok güzel şeylere imza atıldı. Nihayetinde bu sürecin devamı için 14 Mayıs tarihi çok önemli bir tarih. Evet Bursa Büyükşehirimizin, Osmangazi Belediyemizin, Yıldırım Belediyemizin değişik bakanlarımız mağlubiyetiyle başta sayın bakanım da olmak üzere işte onun sembollerinden bir tanesi de 60 yıllık hayalimiz.
"TÜRKİYE ARTIK ESKİ TÜRKİYE DEĞİL"
Çok güzel işler yapıldı. Her şey dört dörtlük mü? Biz böyle bir şey olduğunu iddia etmiyoruz. Ama Türkiye artık eski Türkiye değil. Gerçekten çok güzel şeyler başarıldı. Ve birilerinin rağmen birilerinin yalanlarına iftiralarına ve algılarına rağmen onlar biliyorsunuz. Beşli oldular, altılı masaydılar. Sayı düştü. 7'ye, 8'e çıkıyorlar. İçlerine terör de bulaştı. Dolayısıyla onların bir tane derdi var kardeşim. Vallahi başka projesi yok. Tek dersleri Recep Tayyip Erdoğan. Ama inşallah 14 Mayıs akşamı onlara cevabını vericez.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın konuşmasından satır başı şöyle;
Tabii her seçime giderken taahhütlerimiz olur ve her seçime giderken hesap veririz. Seçimler hesaptır. Işte bizler de yaptıklarımızı söylüyoruz. Ve bu seçimde sizlerden tekrar destek istiyoruz ki önümüzdeki dönem bu işlerimizi sürdürelim. Hepinize hayırlı olsun diyorum.
Bursa Bölge, 2023.04.28 19:25