Beşiktaş 2. Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin trafik kazası geçirdiği ve hastaneye kaldırıldığı öğrenildi.
Beşiktaş 2. Başkanı Ahmet Nur Çebi, İstanbul Mecidiyeköy'de trafik kazası geçirdi.
Kaza sonrası hastaneye kaldırılan Çebi'nin herhangi bir sağlık sorunun olmadığı ve kontrol amaçlı hastanede yattığı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.01.20 22:52