Frutti Extra Bursaspor'dan ayrılan Ahmet Düverioğlu veda töreninde konuştu.
Ahmet Düverioğlu takımdan ayrılığı hakkında veda töreninde takım arkadaşlarına şunları söyledi:
"Hepinizi tanıdığım için mutluyum. İçinde buluduğum durum dolayısıyla bir süre kendimi bulmam gerekiyor. Elimde olmayan sebeplerden ötürü kötü günler geçirdim. Sezonun geri kalanında sizlere başarılar diliyorum. Hepinizi çok seviyorum. Umarım gelecekte yeniden karşılaşırız."
Teşekkürler 💚 Ahmet Düverioğlu
Profesyonel sporcumuz Ahmet Düverioğlu ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunuyoruz.
Bugüne kadarki katkılarından dolayı kendisine teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz. pic.twitter.com/d7kndTKa2p
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.03.03 18:40