Adanaspor Basın Sözcüsü Bülent Uzel, deplasman yasağının kaldırılmasının güzel bir uygulama olduğunu söyledi.
Uzel şunları söyledi;
"Spor şovdur. Taraftarla güzeldir. Taraftar olmazsa futbolun zevki olmaz. Derbilerden yasağın kalması güzel bir uygulama. Herkes tabii ki kurallara da uymalı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.22 17:32