Adana'da bir kadın kendisini taciz ettiğini ileri sürdüğü adamı bıçakla yaraladı.
Adana'da tacizci baltayı sert taşa vurdu. Bir kadın, işe gitmek için bindiği otobüste kendisini taciz ettiğini öne sürdüğü şüpheliyi bıçakla yaraladı.
ŞOFÖR OTOBÜSTEN İNDİRDİ
Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Narlıca Mahallesi'nde A.D. (18), işe gitmek için bindiği otobüste arka koltukta oturan H.Y'nin (27) kendisini taciz ettiğini ileri sürerek, bu kişiyle tartıştı.
Şoför, Çınarlı Mahallesi'nde ikiliyi otobüsten indirdi.
ÇANTASINDAN BIÇAĞI ÇIKARDI
Sokakta devam eden ve kavgaya dönüşen tartışma sırasında A.D, çantasından çıkardığı bıçakla H.Y'yi yaraladı.
H.Y, Adana Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı, A.D, Yarbaşı Polis Merkezi'ne götürüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.08.30 15:18