Adana'da Keresteciler Sitesi'ndeki bir iş yerinde çıktı. Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri ve TOMA yangına çok sayıda ekiple müdahale ediyor.
Edinilen bilgiye göre yangın, merkez Yüreğir ilçesine bağlı Keresteciler Sitesi'ndeki bir iş yerinde çıktı. Yangını fark eden çalışanlar durumu itfaiye ekiplerine haber verdi. Ekipler kısa sürede olay yerine gelirken, yangın çıkan yer kereste dolu olduğu için alevler kısa sürede büyüdü. Bunun üzerine Adana Emniyet Müdürlüğünün Toplumsal Olaylara Müdahale Aracı da (TOMA) yangını söndürmek için itfaiye ekiplerine yardıma geldi. Hem itfaiye ekipleri hem de TOMA yangını söndürmek için çalışmasını sürdürüyor.
Öte yandan, bu yangın Keresteciler Sitesi'nde bu ay içinde çıkan ikinci yangın oldu.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.09.17 08:29