Boşandığı 3 çocuk annesi Şükriye Gür'ü (32) bıçaklayarak öldüren Ümit Sevinç (41), aynı bıçakla boğazını keserek, intihar girişiminde bulundu.
Olay, sabaha karşı Yüreğir ilçesine bağlı PTT Mahallesi'nde meydana geldi. 16 yıl önce evlenen Ümit Sevinç ve Şükriye Gür, şiddetli geçimsizlik nedeniyle kısa süre önce boşandı. Ümit Sevinç, iddiaya göre, evine gittiği eski eşi ile tartıştı. Tartışmanın büyümesiyle Sevinç, mutfaktan aldığı bıçakla 3 çocuk annesi Şükriye Gür'ü öldürdü, daha sonra kendi boğazını da keserek intihara kalkıştı.
Bağrışma seslerini duyan komşuların ihbarıyla eve sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Polisler, apartmanın 3'üncü katındaki dairenin kapısı açılmayınca itfaiyeyi aradı. İtfaiyecilerin gelmesiyle evin çelik kapısının kırılmasının ardından içeri giren ekipler, Ümit Sevinç ile Şükriye Gür'ü kanlar içinde yatarken buldu. Ekipler, yaptığı kontrolde, Gür'ü hayatını kaybettiğini belirledi. Sevinç de sağlık görevlilerince ambulansla hastaneye kaldırıldı. Tedaviye alınan Ümit Sevinç'in sağlık durumunun kritik olduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Şükriye Gür'ün cenazesi bugün Adana Adli Tıp Kurumu'ndaki otopsi işlemlerinin ardından yakınları tarafından teslim alındı.
"GELİN ARABASININ ŞOFÖRÜNÜ BİLE KUZENİMDEN KISKANMIŞTI"
Burada gazetecilere açıklamada bulunan Şükriye Gür'ün kuzeni Ümit Akbuğa, kuzeninin uzun yıllardır şiddet gördüğünü söyledi. Akbuğa, "Kuzenimi öldüren adam, evlendiğinden beri kıskançtı. Gelin arabasının şoförünü bile kuzenimden kıskanmıştı. Kıskançlık yüzünden şiddet uyguluyordu. Kuzenimi banyoya kilitler üzerinde sigara söndürüp döverdi. Biz birkaç defa engelledik. Beni, kuzenlerini yanında kimi görse kıskanıyordu. Ayrıldıkları halde kuzenimi takip ediyordu. Beni şikayet edersen çocukları göstermem, seni öldürürüm diye de kuzenimi tehdit ediyordu" diye konuştu.
"EN AĞIR CEZA İLE YARGILANSIN"
Ümit S.'nin cinayeti planladığını da öne süren Akbuğa, "Kuzenim ve eşinin evleri vardı. O evlerini de satmışlar. Tapu sahibi kuzenim olduğu için de banka parayı onun hesabına aktarmış. Sonra eşi evin önünde kuzenimi bekleyip bıçak çekip o parayı da kuzenimden zorla almış. Bugün de cinayet için eve planlı gitmiş. Apartmanın girişindeki kamerayı yukarı kaldırmış. Yukarı çıkıp kuzenimi göğsünden, bacağından ve boğazından bıçaklayıp katletmiş. Biz ağırlaştırılmış müebbetle yargılanmasını istiyoruz. Cezaevinden çıkmasın. En ağır ceza neyse onunla yargılansın. 3 tane çocuğu öksüz kaldı. Anneme de sabaha karşı mesaj atmış 'Teyze Ümit beni öldürecek' diye biz mesajı görmedik, yetişemedik" ifadelerini kullandı.
"BOĞAZINI KESİP ÖLDÜRMÜŞ"
Genç kadının diğer kuzeni Eren Zincirkıran kuzeninin 17 yaşında evlendiğini ve o günden sonra sürekli şiddet gördüğünü söyledi. Zincirkıran, "Eşi sürekli uyuşturucu madde kullanıyordu. Uyuşturucu yüzünden yeni ayrıldılar. Ben kuzenimle konuştum 2 hafta önce. 'Gel bizimle kal' dedim ama o da 'yok' dedi. İşe girmişti, kendi düzenini kuracaktı. Taşınacaktı buralardan gidecekti. Konuşmak maksadıyla gidip boğazını kesip öldürmüş" dedi.
Çiftin 3 çocuğunun da velayetinin babasında olduğu öğrenildi. Genç kadının cenazesi yarın Ceyhan ilçesine bağlı Sugözü Mahallesi mezarlığında defnedilecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.04.06 09:21