Adalet Bakanlığı girişine boya fırlatan 2 kişi gözaltına alındı.
Güvenpark'ta toplanan ve kendilerini Dev-Genç'li olarak nitelendiren bir grup, "Bekin Elvan Ölümsüzdür" pankartı açtı. Eylemciler, slogan atarak Milli Müdafaa Caddesi üzerinde bulunan Adalet Bakanlığı önüne kadar yürürken; Çevik Kuvvet ekipleri, Adalet Bakanlığı çevresinde geniş güvenlik aldı. Grup, bakanlık önünde açıklama yaptığı sırada 2 Dev-Genç'li kız, soda şişesi içerisine doldurdukları kırmızı boyayı bakanlığın girişine attı. Bunun üzerine polis müdahalede bulunarak 2 eylemciyi gözaltına aldı.
Polis ayrıca, taşkınlık çıkaran 3 kişiyi de gözaltına aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.10 13:57