Açık İlköğretim ve Lise kayıtları, 5 Şubat Cuma günü sona eriyor.
18 Ocak'ta başlayan Açık Öğretim Lisesi 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 2. dönem ilk kayıt işlemleri, 5 Şubat Cuma günü sona erecek.Milli Eğitim Bakanlığı, yaptığı açıklamada, sürenin uzatılmayacağını vurguladı.
İlk veya orta öğretim mezunları ile lise ve meslek liselerinden ayrılanların eğitimlerini tamamlamalarına olanak sağlayan Açık İlköğretim ve Lisesi'ne kayıt olmak için 5 Şubat Cuma günü, mesai saatinin bitimi olan 16.30'a kadar kayıt yaptırmak gerekiyor.
Ayrıca, ALO 147 hattı da Açık Öğretim Lisesi ile ilgili bilgilerine ulaşmak ve merak edilen tüm soruları yanıtlamak için 7 gün, 24 saat hizmet veriyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Eğitim, 2016.02.04 19:02