Filistin Devlet Başkanı Abbas, ABD'li bakan Kerry'i arayarak kurulacak hükümet ve barış sürecinin geleceği konularını ele aldı
Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ın, ABD Dışişleri Bakanı John Kerry'yi telefonla arayarak, barış süreci ve uzlaşı hükümeti hakkında görüştüğü bildirildi.
Filistin resmi ajansı WAFA'nın haberine göre, Abbas, Kerry'yi telefonla arayarak, kurulacak hükümet ve barış sürecinin geleceği konularını ele aldı.
Kerry ile iletişimlerinin devam etmesi konusunda hemfikir olan Abbas'ın, görüşmede yeni kurulacak hükümetin bağımsızlardan oluşacağını ve gelecek seçimleri hazırlamayı hedeflediğini söylediği kaydedildi.
Bu arada, bugün Fetih ve Hamas hareketlerinin anlaşarak, Ramallah'daki Filistin Hükümeti Başbakanı Rami Elhamdulillah başkanlığında uzlaşı hükümetinin kurulması ve hükümet üyelerinin yemin ederek göreve başlaması bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.06.02 08:51