Mersin'de yaşayan Ömer Tok, Fil Hastalığı olarak bilinen Lenfödem hastalığı yüzünden 250 kilo oldu.
Mersin'in Silifke İlçesi'ne bağlı Sökün Köyü'nde yaşayan 53 yaşındaki Ömer Tok, yakalandığı 'Fil hastalığı' olarak bilinen Lenfödem yüzünden yaşamı kabusa döndü.
7 yıldır fil hastalığı ile mücadele eden ve bu süreçte sürekli kilo alarak 250 kiloya ulaşan Tok, yerinden kalkamadığı için ihtiyaçlarını eşinin yardımıyla karşılayabiliyor. Aldığı kilolarla nedeniyle son 5 yıldır yatağa mahkum olarak yaşamını sürdüren Ömer Tok, günde 2 ekmek yediğini belirtirken, hastalığı nedeni ile hayatının çok zor hale geldiğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.01.30 13:11