Adana'da 5 saat boyunca ağaçta mahsur kalan kediyi itfaiye ekipleri kurtardı.
Çukurova ilçesindeki Beyazevler Çamlığı'nda bir kedinin çıktığı ağaçtan 5 saattir inemediği ihbarı üzerine Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri harekete geçti.
Ekip, ağacın en yüksek noktasına çıkan kediyi güvenli bir şekilde indirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2019.10.01 14:44