Bu çılgın adamlar 384 metre yüksekliğindeki gökdelenin tepesinden selfie çektiler.
Görüntüler Çin'in Shenzhen kentinde çekildi.
Bu 3 adam çılgınlığın sınırlarını zorlamak için harekete geçti. Hedeflerinde kentte bulunan 384 metre yükseliğindeki gökdelen vardı.
Binaya girdiler. Asansöre bindiler. Ardından çatıya çıktılar.
Amaçlarına ulaşmak için adım adım ilerleyen 3 kafadar, ardından kente kuşbakışı bakmak için en yükseğe tırmandı.
Cep telefonlarına poz veren çılgınlar, selfie çekerek amaçlarına ulaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.02.11 22:22