Yeni eğitim sistemi Milli Eğitim Komisyonu'nda görüşülüyor.
12 yıllık zorunlu eğitim uygulaması 2012 - 2013 eğitim - öğretim yılında başlayacak. Uygulama, gerekirse Bakanlar Kurulu tarafından 1 yıl ertelenecek.
2012 YGS-LYS'de ağırlıklı orta öğretim başarı puanı geçerli olacak.
Üniversite sınavlarındaki puanlama sisteminin 2013'te değişmesi öngörülüyor.
Üniversitelere yapılan bağışlar da vergiden düşürülecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Eğitim, 2012.02.29 21:43