Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde 14 çocuk, 77 torun sahibi 107 yaşındaki İsa Cengiz, cumhurbaşkanı seçimi için sandık başına gitti.
İran'dan 106 yıl önce gelerek ailesiyle ilçeye yerleşen İsa Cengiz, oyunu kullanmak için yürüyerek 14 Nisan İlköğretim Okulu'na geldi.
Cengiz, daha sonra 1004 nolu sandıkta oyunu kullandı.
Ahmed-i Hani Mahallesi'nde çocuklarıyla yaşamını sürdüren Cengiz 1907 doğumlu olduğunu söyledi.
Cengiz, 107 yaşında birçok seçimde oy kullandığını ifade ederek, "İlk kez cumhurbaşkanımızı seçiyoruz. Ülkeye barış, güven, huzur getirsin. İnşallah biz de oyumuzu kulandık" dedi.
İsa Cengiz, oyunu kullandıktan sonra okuldan ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.08.10 14:41